loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 252 1392/04/24 نظرات (0)

به خداوندی خدا دوستت دارم


ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به

خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، 
ای تو که روحت شادابی است ، و
رگهایت از خون محبت جاری است

به آن
کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز 
من ، ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی 
دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت

دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 38,975
  • بازدید کلی : 381,321